Kampin palvelukeskuksessa on käynnissä palvelumuotoilu projekti, josta me toivomme saavamme lisää työkaluja siihen, kuinka palvelukeskuk-sen toimintaa voisi kehittää vieläkin asia-kaslähtöisemmäksi - kuinka Kamppi olisi entistäkin enemmän juuri asiakkaidensa näköinen paikka.
Yhtenä osana projektia henkilökunta on ollut mukana pohtimassa palvelukeskuksen viestintää. Ydinkysymys on varmasti ollut, että kuinka erilaiset ja erilaisista asioista kiinnostuneet asiakkaat löytävät juuri sen heille tärkeän tiedon suuren tarjonnan keskeltä.
Vatupassia ei tässä hommassa sentään kaivattu, kun
auttavia silmäpareja oli tarjolla!
|
Neuvonnan vierestä löytyvän ilmoitustaulun luota löytyvät talon varmasti yhdet tärkeimmistä neliöistä. Päivittäin vaihtuvia ilmoituksia seurataan tarkasti ja ilmoitustaululta löytyykin kaikista ajankohtaisin tieto siitä, mitä Kampissa tapahtuu.
Ilmoituksia on kuitenkin suuressa talossa paljon ja ilmoitustaulun yleisilme on välillä parhaimmistakin ponnisteluista huolimatta ollut sekava. Nyt osana projektia saimme kuitenkin uudet ja selkeät kyltit ilmoitustauluille, jotta jatkossa jokainen löytää itseään kiinnostavat ilmoitukset vaivattomammin.
Yleisilme on heti selkeämpi!
|
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti